سبد خرید 0

آشنایی با تمیزکننده همه کاره خانگی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 مهر 1403 در ساعت 45 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آشنایی با قوی ترین چربی زدای خانگی

در بین تمام دغدغه های خانم های خانه دار برای تمیز کردن قسمت های مختلف منزل و از بین بردن گردوغبار، انواع جرم، تمیز کردن چربی های حاصل از آشپزی مداوم از همه مهم تر است. صنایع تولید کننده تمیزکننده های خانگی طی سال ها تلاش کرده اند با آزمایشات متعدد همواره نسبت به گذشته محصولات چربی زدای قوی تر و اثرگذارتری تولید کنند تا هر چه بیشتر رضایت خاطر خانم های خانه را جلب کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از محصولات که قوی ترین چربی زدای خانگی چند سالی است که لقب گرفته، بپردازیم.

خرید قوی ترین چربی زدای خانگی

ویژگی یک چربی زدای قوی خانگی چیست؟

وقتی به یک محصول چربی زدا گفته می شود، توقع از آن می رود که توانایی داشته باشد، هر نوع چربی با هر میزان از قدرت و جرمی که در سطوح مختلف بوجود آورده است را در کمترین زمان ممکن و با راحتی، از بین ببرد. پس مهم ترین ویژگی محصول چربی زدا، قدرت چربی بری آن است.

  • قدرت بالای چربی زدایی
  • سرعت بالای اثرگذاری
  • در دسترس بودن جهت خرید
  • بسته بندی مناسب و قابل حمل
  • راحتی مصرف برای خانم های خانه دار
  • عدم آسیب به اتصالات، لوله ها، سطوح
  • کمترین میزان آسیب بر سلامتی مصرف کننده
  • قیمت مقرون بصرفه نسب به محصولات مشابه در بازار

خرید چربی بر صنعتی

معرفی قوی ترین چربی زدای خانگی در بازار

پودر چنته را احتمالا نامش را شندیده و یا حتی دیده باشید، شاید هم تاکنون این نام به گوشتان نخورده باشد. ما در این مقاله شما را با چنته که یه جرات می توان گفت قوی ترین چربی زدای خانگی است، آشنا خواهیم کرد. این محصول صنعتی که بیشتر در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، چند سالی است که در بسته بندی های کوچک توسط زنان خانه دار بفروش می رسد. در کنار قدرت اثرگذاری و کارایی که دارد، تبدیل به یک شغل خانگی برای خانم ها شده است.

پودر چنته چربی زدا چیست؟

چنته یک پودر شیمیایی با قدرت چربی زدایی بسیار بالا است که با خلوص 99 درصد توسط شرکت های بازرگانی مواد شیمیایی در بسته بندی های مختلف بفروش می رسد. این پودر با خاصیت قلیایی که دارد، بعد از ترکیب شدن با آب توانایی از بین بردن هر نوع چربی سخت را در کمترین زمان ممکن دارد.

کاربرد چربی بر خانگی

موارد مصرف و کاربرد پودر چنته در منازل

  • تمیز کردن لوله سینک

یکی از قسمت هایی که در خانه در معرض انواع چربی قرار دارد، لوله سینک که وصل کننده سینک به مجرای فاضلاب است، می باشد. در اثر شستن ظروف، شستن گوشت، مرغ با گذشت زمان چربی ها در لوله تجمع کرده و مانع عبور راحت و بدون دردسر آب می شود. در چنین حالتی کافی است مقداری پودر چنته را با آب ولرم مخلوط کرده و در مجرای سینک بریزید و برای چند دقیقه ای آب را باز نکنید. حداثر بعد از نیم ساعت با بازکردن آب وشست و شو مشاهده خواهید کرد که تمام گرفتگی هایی که در اثر چربی بوجود آمده است، از بین رفته.

  • چربی زدایی چدن های اجاق گاز

بزرگ ترین مشکل خانم ها در آشپزخانه پس از آماده کردن غذا، تمیز کردن اجاق گاز است. چربی های اجاق گاز به راحتی پاک نمی شوند و کلی زمان نیاز دارد تا از روی گاز پاک شود.

پودر چنته این کار را برای خانم های خانه دار راحت کرده است. قدرت چربی زدایی این پودر برای اجاق گاز معجزه می کند و در کمترین زمان آن ها را ناپدید می کند.

برای انجام این کار 100 گرم از این پودر را با 1 لیتر آب گرم مخلوط کنید. در مرحله ی بعدی روی چربی ها اسپری کنید. سپس پس از گذشت 15 دقیقه محلول را از روی سطح پاک کنید. مشاهده می کنید که چربی ها به راحتی از روی گاز پاک شده اند. برای شروع کار حتما از دستکش استفاده نمایید زیرا باعث سوختگی پوست دست می شود.

  • تمیز کردن توالت فرنگی

این پودر پر کاربرد هم برای گرفتگی لوله ها ی توالت فرنگی و هم برای از بین جرم های آن کاربرد دارد. اگر توالت فرنگی منزل تان دچار گرفتگی شده است کافیست مقدار

مناسبی از این پودر را داخل آب حل کرده سپس درون توالت فرنگی ریخته تا به مدت چند دقیقه باقی بماند و سپس آبکشی نمایید.

  • جرم زدایی فیلتر کولر گازی

متخصصین این حوزه اعلام می کنند که حداقل دو سال یک بار باید فیلتر کولرهای گازی جرم زدایی شوند، بهترین محصول برای این کار پودر چنته است که فیلترها را کاملا جرم زدایی می کند.

  • لایروبی مجرای فاضلاب

دیگر کاربرد اساسی پودر چنته لایروبی لوله های فاضلاب و چربی زدایی آنها است. پس از مدتی استفاده از لوله فاضلاب داخل آنها جرم و رسوبی می گیرد که از جنس چربی و لجن است. این جرم ها در گذر زمان می تواند به کلی لوله فاضلاب را مسدود کند. اما با پودر چنته و برندهای مشابه آن می توان چاه فاضلاب و لوله ها را لایروبی کرد و تمام جرم آنها را پاکسازی کرد.

  • شست و شوی خودرو در کارواش

یکی از مهم ترین مسائل در کارواش ها از بین بردن جرم هایی که در نقاط غیرقابل دسترس خودرو است، مثل رینگ ها که ارتباط مستقیم با جو، سطوح جاده و... دارند و نمی توان به راحتی آنها را به دلیل اشکالی که دارند شست و شو داد. استفاده از پودر چنته ای که با آب مخلوط شده باعث می شود که رینگ خودرو مثل روز اول براق و خالی از هر گونه جرمی باشد.

تصویر محیط داخل نانوایی

  • تمیز کاری محیط نانوایی ها

یکی از مشتری های همیشگی پودر چنته چربی زدا عزیزان فعال در صنعت نانوایی هستند که برای شست و شوی تجهیزات کاری خود بصورت منظم و روزانه از این محصول استفاده می کنند.

  • شست و شوی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و فست فودها

این گونه مشاغل که بطور مستقیم با چربی ارتباط دارند، برای جرم زدایی و از بین بردن چربی های سخت و تمیز کزدن تجیهزات کاری خود از پودر قوی چربی زدای چنته استفاده می کنند.


 مطالعه کنید: خرید جرم گیر قوی خانگی


 آیا استفاده از پودر چنته مضر است؟

هر محصول شیمیایی که در فرآیند تمیزکاری خانه مورد استفاده قرار می گیرد، در کنار اینکه به ما برای داشتن نتیجه بهتر کمک می کند، می تواند مضرات بخصوص برای سلامتی بدن داشته باشد. پودر چربی زدای چنته هم از این قاعده جدا نیست و در ادامه به بیان مضرات این محصول می پردازیم:

  • برای باز کردن گرفتگی های شدید هم استفاده از چنته مناسب نیست و باید از روش های دیگری استفاده کرد.
  • استفاده از پودر لوله بازکنی حتما باید با رعایت نکات ایمنی همراه باشد چون می‌تواند برای سلامت پوست و تنفس خطرناک باشد.
  • به خاطر دارا بودن خاصیت اسیدی، نباید در لوله های فرسوده یا چدنی استفاده شود چون باعث خوردگی لوله‌ها شده و باعث ایجاد نشتی لوله‌ها می‌شود.
  • بعد از استفاده باید به طور کامل لوله شسته شود و اطمینان پیدا کنید که داخل لوله باقی نمانده چون در این صورت باعث سوراخ شدن و شکستن لوله‌ها می‌شود.
  • پودر چنته به دلیل خاصیت قلیایی بسیار بالایی که دارد، دارای ویژگی سوزانندگی بسیار بالایی است و در صورتی که نکات ایمنی حین مصرف را رعایت نکنید، در اثر برخورد با پوست با توجه به مقدار خلوصی که دارد سوختگی ایجاد می کند.

نتیجه گیری

تمیز بودن فضای خانه ای که در آن زندگی روزمره خود را می گذرانیم برای سلامت جسم و روح از مهم ترین کارهاست. پیدا کردن محصولی که بتواند به خوبی در این فرایند ما را یاری کند در بین این حجم بالا از محصولات تمیرکننده خانگی کار بسیار سختی است. ما در این سایت تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا شما را در امر خرید محصولات تمیز کننده یاری کنیم تا هم با صرف زمان کوتاه محصول خود را خریداری کنید و هم اینکه نتیجه نهایی برایتان رضایت بخش باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()